Известие

Collapse
No announcement yet.

Обороти при натисната спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обороти при натисната спирачка

    Колеги искам да Ви попитам нормално ли е на празен ход когато помпам на педала на спирачката оборотите на мотора да се покачват и да държат около 950?

    След като спра да помпам на педала, пропадат до 750 и отново се връщат на нормалните 850.



    Благодаря


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

  • #2
    Причина за това, което описваш може да е пробив в сервото. Направи следния експеримент:
    След като загасиш двигятеля, изчакай 5 минути и след това без да палиш, натисни спирачката. Ако при първите 1 - 2 натискания педалът е мек и при следващите натискания се втвърдява, вероятно със сервото всичко е ок.
    Ако след като изтекат 5 -те минути още при първото натискане педалът е твърд, най-вероятно имаш проблем със сервото и оборотите играят заради това.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Правил съм го това, държи сервото.


      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
        Колеги искам да Ви попитам нормално ли е на празен ход когато помпам на педала на спирачката оборотите на мотора да се покачват и да държат около 950?

        След като спра да помпам на педала, пропадат до 750 и отново се връщат на нормалните 850.
        И при мен като ми играят оборотите на светофара и като натисна спирачката и всичко се оправя,оборотите се стабилизират,не мога да разбера каква е връзката на спирачния педал с двигателя. Чудя се как са го измислили италянците това и като използват такива неземни(извънземни) технологий защо още нямат космическа програма.
        Last edited by tonov; d.m.y г., 14:21.
        AR 156 1.8 TS + LPG

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nightsurfer Покажи съобщение
          И при мен като ми играят оборотите на светофара и като натисна спирачката и всичко се оправя,оборотите се стабилизират,не мога да разбера каква е връзката на спирачния педал с двигателя. Чудя се как са го измислили италянците това и като използват такива неземни(извънземни) технологий защо още нямат космическа програма.
          Вакумът е връзката
          Last edited by tonov; d.m.y г., 14:22.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
            Правил съм го това, държи сервото.
            Виж си дросела.......
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              За мърсотия ли имаш в предвид? Да не затваря плътно или?

              Наскоро без да го свалям при отворена "пеперуда" го гледах, имаше леко мизерия но някакви бруталности - не. Даже самата клапа си беше чиста с чисто ръбче...


              Възможно ли е проблема да е в некоректно работещ дебитомер?


              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                За мърсотия ли имаш в предвид? Да не затваря плътно или?

                Наскоро без да го свалям при отворена "пеперуда" го гледах, имаше леко мизерия но някакви бруталности - не. Даже самата клапа си беше чиста с чисто ръбче...


                Възможно ли е проблема да е в некоректно работещ дебитомер?
                Не е дросел, не е дебитомер

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                  Правил съм го това, държи сервото.
                  Това, че сервото си държи вакуума не означава, че няма проблем с пробив. Пробив може да се отваря при разместване на буталото и мембраната.
                  Извади маркуча за вакуума и го запуши с нещо (за да не смуче двигателят въздух от там). Запали двигателя и натискай спирачката. Педалът естествено ще е твърд, но ще видиш дали оборотите се влияят от натискането. Да речем заради ABS-а. Ако не се влияят, това означава, че много вероятно проблемът все пак да е в сервото.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Това, че сервото си държи вакуума не означава, че няма проблем с пробив. Пробив може да се отваря при разместване на буталото и мембраната.
                    Извади маркуча за вакуума и го запуши с нещо (за да не смуче двигателят въздух от там). Запали двигателя и натискай спирачката. Педалът естествено ще е твърд, но ще видиш дали оборотите се влияят от натискането. Да речем заради ABS-а. Ако не се влияят, това означава, че много вероятно проблемът все пак да е в сервото.
                    Току що го направих това. Значи няма промяна на оборотите с изключено серво и помпане. Клапана се опитах да го продухам с уста....видимо и на усет държи - незнам заслужава ли си да се опитам да го сваля от сервото щото е меко казано на кофти място.

                    Ако предположим, че клапана е здрав - тогава какво има проблем някакъв със сервото ли? Или да го свалям?


                    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                      Току що го направих това. Значи няма промяна на оборотите с изключено серво и помпане. Клапана се опитах да го продухам с уста....видимо и на усет държи - незнам заслужава ли си да се опитам да го сваля от сервото щото е меко казано на кофти място.

                      Ако предположим, че клапана е здрав - тогава какво има проблем някакъв със сервото ли? Или да го свалям?
                      Остава мембраната да е дала фира или нейните уплътнения.

                      Да ти е правило впечатление, че когато си забелязал проблема с оборотите, педалът да е станал малко по-твърд от обикновено? Въпреки, че ако е малък пробивът, едва ли ще го усетиш по твърдостта на педала. Но малък пробив ще е достатъчен за да клатят оборотите.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:47.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Eтйййййй пак говорите без да мислите бре,ако е пробило сервото и дърпа вакуум трябва оборотите да падат,а не да се вдигат,я помислете малко и пак пишете.....................
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Ми не педалът нито се втвърдява, нито пропада, няма съскане...даже при едно от първите ми посещения във Вентура Нено каза, че спирачките са ми ОК, въпреки, че за мен лично това е една от слабите страни на тази кола

                          Както и да е, някой с 147-ца, може да сподели дали го има това при него.

                          Мury - питах ама явно не си прочел, какво имаш в предвид под "погледни си дросела"?


                          Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                            Ми не педалът нито се втвърдява, нито пропада, няма съскане...даже при едно от първите ми посещения във Вентура Нено каза, че спирачките са ми ОК, въпреки, че за мен лично това е една от слабите страни на тази кола

                            Както и да е, някой с 147-ца, може да сподели дали го има това при него.

                            Мury - питах ама явно не си прочел, какво имаш в предвид под "погледни си дросела"?
                            Трябва да се изчисти и адаптира,имах подобен проблем само че с Фиат Линеа,след чистене на дросела проблема изчезна завинаги
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Този дросел между другото е чистен 2 или 3 пъти за две години вече, по една или друга причина. И в момента е чистичък. Забравих да спомена, това го прави когато загрее на 90 градуса. Преди това няма проблеми.


                              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                              Comment

                              Working...
                              X